Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi

Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi

TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİHİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Yazarlar: Mesut ÇAKIR - Fatma ÇAKIR - Mehmet TAŞDELEN

Cilt 5 , Sayı 2 , 2013 , Sayfalar 250 - 258

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Consumer behaviori,Choice of süpermarkets,Supermarkets

Özet: It is an important endeavour to fulfill consumer needs and expectations in the retail sector which has a continuously developing and changing structure. In this study, it is aimed to determine the factors that influence consumer preferences for supermarkets, which have an important place in the retail sector. The study includes a survey to be conducted for the purpose of determining the consumer preferences and attitutes in the province of Aydın. It also has some statistical analysis in line with the aim of the study


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİHİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA}, volume={5}, number={2}, publisher={Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi}, author={Mesut ÇAKIR - Fatma ÇAKIR - Mehmet TAŞDELEN}, year={2013}, pages={250–258} }
APA
KOPYALA
Mesut ÇAKIR - Fatma ÇAKIR - Mehmet TAŞDELEN. (2013). TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİHİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA (Vol. 5, pp. 250–258). Vol. 5, pp. 250–258. Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi.
MLA
KOPYALA
Mesut ÇAKIR - Fatma ÇAKIR - Mehmet TAŞDELEN. TÜKETİCİLERİN SÜPERMARKET TERCİHİNDE ETKİLİ OLAN FAKTÖRLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA. no. 2, Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi, 2013, pp. 250–58.