Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi

Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi

Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri

Yazarlar: Saadet SAĞTAŞ

Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:-

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri}, volume={1}, number={0}, publisher={Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Saadet SAĞTAŞ}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Saadet SAĞTAŞ. (2021). Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri (Vol. 1). Vol. 1. Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Saadet SAĞTAŞ. Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri. no. 0, Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi, 2021.