Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi
Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri
Yazarlar: Saadet SAĞTAŞ
Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2021, title={Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri}, volume={1}, number={0}, publisher={Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Saadet SAĞTAŞ}, year={2021} }
APA
Saadet SAĞTAŞ. (2021). Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri (Vol. 1). Vol. 1. Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
Saadet SAĞTAŞ. Endüstri 4.0’ın Dijital Pazarlamaya Etkileri. no. 0, Tarsus Üniversitesi Uygulamalı Bilimler Fakültesi Dergisi, 2021.