Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Beceri Düzeyleri

Yazarlar: dr. Metin ELKATMIŞ, dr.veli TOPTAŞ

Cilt 10 , Sayı 1 , 2013 , Sayfalar 168 - 183

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Job satisfaction,Teacher,Primary school

Özet: Bireyin yaşantısında belirleyici rolü nedeni ile sınıf öğretmenlerinin dille ilgili yeterlilikleri oldukça önemlidir. Zira dil eğitiminin temeli, ilköğretim yıllarında, sınıf öğretmenleri tarafından atılır. Bu çalışma da sınıf öğretmeni adaylarının yazılı anlatım beceri düzeylerini belirlenen ölçütler dahilinde incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın yönteminde yazılı doküman analizi tekniği kullanılmıştır. Buna göre çalışma genel tarama modelinde desenlenmiştir. Araştırma bulgularına göre, öğretmen adaylarının dış yapı ve iç yapı kurallarını uygulama açısından istenilen düzeyde olmadıkları sonucuna ulaşılmıştır. Buna karşın öğretmen adaylarının imla ve noktalama işaretlerinin doğru kullanımı konusunda ise yeterli düzeyde uygulayabildikleri saptanmıştır


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Beceri Düzeyleri}, volume={10}, number={168–183}, publisher={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, author={dr. Metin ELKATMIŞ, dr.veli TOPTAŞ}, year={2013} }
APA
KOPYALA
dr. Metin ELKATMIŞ, dr.veli TOPTAŞ. (2013). Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Beceri Düzeyleri (Vol. 10). Vol. 10. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
dr. Metin ELKATMIŞ, dr.veli TOPTAŞ. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yazılı Anlatım Beceri Düzeyleri. no. 168–183, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2013.