Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi

Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi

Yazarlar: Canan FİDAN ERTEN, Şeyda ÇİLDEN

Cilt 15 , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar 248 - 267

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Kulaktan öğretim,Kulaktan söyleme,Kulaktan çalma.

Özet: Yazı ve notanın icadından çok öncesine dayanan kulaktan öğretim yöntemi ile ilgili araştırmaların ülkemizde çok sınırlı sayıda olduğu düşünülmektedir. Sanat eğitiminin yeniliklere açık olması ve dar kalıplarla sınırlandırılmaması gereğinden yola çıkılarak araştırmanın amacı kulaktan öğrenme-öğretmeye ilişkin alanyazına katkıda bulunmak ve konunun önemine dikkat çekmektir. Araştırmada nitel araştırma yöntemlerinden tarama modeli kullanılmıştır. Veriler konuya ilişkin literatür taraması sonucu edinilen kaynaklardan elde edilmiştir. Araştırmada kulaktan öğretim, kulaktan şarkı öğretimi ve kulaktan çalgı öğretimi ile ilgili bilgilere değinilmiş, ayrıca kulaktan öğretimin gerekliliğine ilişkin önerilere yer verilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi}, volume={15}, number={248–267}, publisher={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, author={Canan FİDAN ERTEN,Şeyda ÇİLDEN}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Canan FİDAN ERTEN,Şeyda ÇİLDEN. (2018). Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi (Vol. 15). Vol. 15. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Canan FİDAN ERTEN,Şeyda ÇİLDEN. Kulaktan (İşitsel Temelli) Öğretim Yöntemi. no. 248–267, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018.