Sosyologca

Sosyologca

FUTBOLUN PAZARLANMASI VE KURUMSAL KİMLİK: FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ ÖRNEĞİ

Yazarlar: , Caner Işkın

Cilt - , Sayı 15-16 , 2018 , Sayfalar -

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Fenerbahçe,Futbol,Kurumsal Kimlik.

Özet: Bu çalışma, spor kulüplerinin sermaye düzeninin bir parçası olarak şirketleşmesini ve bu paralelde kurumsal kimlik oluşturma sürecini inceleyecektir. Bu süreci anlamak için bu çalışmada kapitalizm ve futbol ilişkisi, futbol endüstrisi, sporun pazarlanması ve kulüplerin kurumsal kimlik çalışmaları konu bağlamında incelenecektir. Bu çalışmada, örneklem olarak Fenerbahçe Spor Kulübü seçilmiştir. Bu anlamda Fenerbahçe'nin kurumsal kimlik edinme süreci ve sosyal medya hesaplarının kullanımı bu çalışmada incelenecektir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={FUTBOLUN PAZARLANMASI VE KURUMSAL KİMLİK: FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ ÖRNEĞİ}, number={null}, publisher={Sosyologca}, author={,Caner Işkın}, year={2018} }
APA
KOPYALA
,Caner Işkın. (2018). FUTBOLUN PAZARLANMASI VE KURUMSAL KİMLİK: FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ ÖRNEĞİ. Sosyologca.
MLA
KOPYALA
,Caner Işkın. FUTBOLUN PAZARLANMASI VE KURUMSAL KİMLİK: FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ ÖRNEĞİ. no. null, Sosyologca, 2018.