![Sosyologca](https://asosindex.com.tr/dergi-img/02146_5207_.jpg)
Sosyologca
JAN VAN EYCK’İN “ARNOLFİNİ PORTRESİ”NDE GÜNDELİK HAYATIN MEKAN ÜZERİNDEKİ İZLERİ
Yazarlar: , Oya Şenyurt
Cilt - , Sayı 4 , 2012 , Sayfalar -
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Mekân,Jan van Eyck,Resim.
Özet: Mekân, tabloda başlı başına bir aktördür; hatta bazı resimlerde insanlar mekânın süsü, doğal bir parçası gibi dururlar. Bazı tablolarda, ressamlar tarafından yazılan küçük notlar, tabloda yansıyan olayla bağlantılı bilgiler ve uyarılar niteliğinde anlatıma destek olarak kullanılmış, ressam imzası yerine geçmiştir. Bu anlamda bu makalede, Hollandalı ressam Jan van Eyck’e ait (1390 Maastricht-1441 Brugge), “Arnolfini Portresi”, 15.yüzyılın ortalarında Brugge’deki gündelik hayata dair izlerin mekân üzerinden okunması yoluyla anlamlandırılacaktır.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={JAN VAN EYCK’İN “ARNOLFİNİ PORTRESİ”NDE GÜNDELİK HAYATIN MEKAN ÜZERİNDEKİ İZLERİ}, number={null}, publisher={Sosyologca}, author={,Oya Şenyurt}, year={2012} }
APA
,Oya Şenyurt. (2012). JAN VAN EYCK’İN “ARNOLFİNİ PORTRESİ”NDE GÜNDELİK HAYATIN MEKAN ÜZERİNDEKİ İZLERİ. Sosyologca.
MLA
,Oya Şenyurt. JAN VAN EYCK’İN “ARNOLFİNİ PORTRESİ”NDE GÜNDELİK HAYATIN MEKAN ÜZERİNDEKİ İZLERİ. no. null, Sosyologca, 2012.