Türkiye Siyaset Bilimi Dergisi
Yazarlar: Fatma AYANOĞLU
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Covid-19,Dijitalleşme,Entelektüel Sermaye,Yönetim,İşletme,İletişim
Özet: Covid-19 işletmelerde geleneksel yönetim modellerini yetersiz kılmıştır. Çalışmada uzaktan çalışma zorunluluğu ve artan dijitalleşme sonucunda işletmelerde önemli iki konu haline gelen dijital iletişim ve entelektüel sermeye kavramları incelenmiştir. Geleneksel yönetimden, post-modern yönetim dönemine kadar işletmelerde iletişim türleri ve son olarak dijital iletişim konusu ele alınmıştır. Entelektüel sermaye kavramının günümüz işletmeleri için önemi ve entelektüel sermayenin üç ana boyutu olan yapısal, çalışan ve müşteri sermayelerinin artırılmasında dijital iletişimin konusuna değinilmiştir.