Sosyoloji Dergisi

Sosyoloji Dergisi

SEMBOLIK TUKETIMIN ARACLARI ALISVERIS MERKEZLERI VE MODA

Yazarlar: Ebru ÇETİN

Cilt - , Sayı 1ozel , 2016 , Sayfalar 0 - 0

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Tüketim,Sembolik tüketim,Alışveriş merkezleri,Moda

Özet: Günümüz toplumunda tüketimönemli dinamiklerden biridir. Tüketim insanın olduğu her yerde mevcuttur. Bir alışkanlık olarak tüketim, bireylerin gündelik yaşam pratiklerinin neredeyse tümünü kapsamaktadır. Sembolik tüketim, ürün, hizmet ya da markaların sembolik değerlere göre değerlendirilip tüketilmesidir. Tüketiciler kullandıkları ürün ve markalar aracılığıyla karşısındaki kişilere, kimliklerine ve sosyal statülerine ilişkin mesajlar gönderirler. Çalışmanın amacı, sembolik tüketim bağlamında, alışveriş merkezleri ve moda ilişkisinin incelenmesidir. Sembolik iletişim araçları olarak alışveriş merkezleri ve moda kavramlarını sembolik tüketim bağlamında değerlendirilmektedir


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2016, title={SEMBOLIK TUKETIMIN ARACLARI ALISVERIS MERKEZLERI VE MODA}, number={1ozel}, publisher={Sosyoloji Dergisi}, author={Ebru ÇETİN}, year={2016}, pages={0–0} }
APA
KOPYALA
Ebru ÇETİN. (2016). SEMBOLIK TUKETIMIN ARACLARI ALISVERIS MERKEZLERI VE MODA (pp. 0–0). pp. 0–0. Sosyoloji Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ebru ÇETİN. SEMBOLIK TUKETIMIN ARACLARI ALISVERIS MERKEZLERI VE MODA. no. 1ozel, Sosyoloji Dergisi, 2016, pp. 0–0.