İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi

İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi

E-KİTAP ENDÜSTRİSİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ

Yazarlar: Tolga KARA

Cilt 1 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 69 - 80

Konular:İletişim

Anahtar Kelimeler:Ekonomi politik,E-Kitap,Endüstri

Özet: Bu çalışma, gittikçe yoğunlaşan e-kitap endüstrisinin kapsamının eleştirel bir politik ekonomik incelemesini amaçlamaktadır. E-kitap endüstrisi günümüz teknolojik dönüşümünden hem en çok etkilenen hem de olanaklarından en çok faydalanan bir endüstri alanıdır. Yazarlar, değişen üretim ve dağıtım yöntemleri, küreselleşme, vergi ve yeni nesil e-kitap okuyucu cihazlar bu endüstriyel alanın bileşenleri olarak incelenmeye çalışılmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={E-KİTAP ENDÜSTRİSİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ}, volume={1}, number={69–80}, publisher={İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi}, author={Tolga KARA}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Tolga KARA. (2021). E-KİTAP ENDÜSTRİSİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ (Vol. 1). Vol. 1. İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Tolga KARA. E-KİTAP ENDÜSTRİSİNİN EKONOMİ POLİTİĞİ. no. 69–80, İletişim Bilimi Araştırmaları Dergisi, 2021.