Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
Müşteri ilişkileri yönetiminde ön büro departmanı
Yazarlar: Burcu PEKDUYURUCU, Yüksel ÖZTÜRK
Cilt - , Sayı 15 , 2009 , Sayfalar 33 - 44
Konular:-
Anahtar Kelimeler:The Front Office,Customer Relationship Management,Customer Loyalty,Customer Complaints
Özet: In the recent years customer relationship management and all information concerning customers of tourism businesses are shared with the employees. In relation to this customer expectations are fully materialized and the loyalty of customers becomes possible. The realization of customer relationship management application is important for both existence of the business and in order for the business to complete with other businesses
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2009, title={Müşteri ilişkileri yönetiminde ön büro departmanı}, number={15}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Burcu PEKDUYURUCU,Yüksel ÖZTÜRK}, year={2009}, pages={33–44} }
APA
Burcu PEKDUYURUCU,Yüksel ÖZTÜRK. (2009). Müşteri ilişkileri yönetiminde ön büro departmanı (pp. 33–44). pp. 33–44. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
Burcu PEKDUYURUCU,Yüksel ÖZTÜRK. Müşteri Ilişkileri Yönetiminde Ön Büro Departmanı. no. 15, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2009, pp. 33–44.