Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı
Yazarlar: Hikmet AYTEK
Cilt - , Sayı 19 , 2010 , Sayfalar 40 - 46
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Entrepreneur,Competition,Negotiation,Communication,Marketing
Özet: Entrepreneurs compete in tough competition environment. Markets globalized caused compe-tition and quality improved. Competition environment is an environment producing various disputes. Overcoming a dispute is a communication matter. Therefore communication is a land-mark in the way to success. Succsess is a certain process containing marketing and for this that communication is closely related to marketing too. The article, in this direction, examines entre-preneurs’ various abilities affecting marketing approach
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2010, title={Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı}, number={19}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Hikmet AYTEK}, year={2010}, pages={40–46} }
APA
Hikmet AYTEK. (2010). Girişimcinin rekabet, uzlaşma, iletişim becerileri ve pazarlama yaklaşımı (pp. 40–46). pp. 40–46. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
Hikmet AYTEK. Girişimcinin Rekabet, Uzlaşma, Iletişim Becerileri ve Pazarlama Yaklaşımı. no. 19, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2010, pp. 40–46.