Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Gerilla pazarlama: Kuramsal bir çerçeve

Yazarlar: Zeki YÜKSEKBİLGİLİ

Cilt - , Sayı 22 , 2011 , Sayfalar 49 - 54

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Guerilla Marketing,Guerilla Sales,New Marketing

Özet: While globalization, reengineering and internet communication drastically changes the world, marketing is naturally influenced by this change. Consumers, that do not take action and that cannot be reached with classical marketing methods, are being tried to be affected by different marketing approaches. In this context, new and different forms of marketing forms are emerging. Guerrilla marketing has been considered as one of these new forms of marketing. Guerilla marketing can be defined as extra ordinary and low cost marketing activities


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={Gerilla pazarlama: Kuramsal bir çerçeve}, number={22}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Zeki YÜKSEKBİLGİLİ}, year={2011}, pages={49–54} }
APA
KOPYALA
Zeki YÜKSEKBİLGİLİ. (2011). Gerilla pazarlama: Kuramsal bir çerçeve (pp. 49–54). pp. 49–54. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Zeki YÜKSEKBİLGİLİ. Gerilla Pazarlama: Kuramsal Bir Çerçeve. no. 22, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2011, pp. 49–54.