Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
Global markaların advergame tasarımı ve kültür ilişkisi
Yazarlar: Ayşe SUCU
Cilt - , Sayı 24 , 2011 , Sayfalar 32 - 41
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Advergaming,Globalization,Culture and Cultural Components and Advertisement
Özet: The purpose of this study is to present the importants of cultural components especially language, attitudes, beliefs, and values in terms of global advergaming design. For this purpose contemporary advergaming practises will be discussed in conceptual framework. In this context the interaction between global advertising and cultural components will also be analyzed in theoretical framework
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2011, title={Global markaların advergame tasarımı ve kültür ilişkisi}, number={24}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Ayşe SUCU}, year={2011}, pages={32–41} }
APA
Ayşe SUCU. (2011). Global markaların advergame tasarımı ve kültür ilişkisi (pp. 32–41). pp. 32–41. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
Ayşe SUCU. Global Markaların Advergame Tasarımı ve Kültür Ilişkisi. no. 24, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2011, pp. 32–41.