Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Küçülen dünyada büyümek

Yazarlar: Ali İhsan ÖZEROLU

Cilt - , Sayı 25 , 2012 , Sayfalar 29 - 58

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Competation,Customer – consumer,Marketin,Innovation

Özet: The concept of globalization have let the competitor run its own firm near yours. This situation forces traditional understanding of business & commerce to change. Within this context, common meaning must be given to the words in the sector. For this reason; from marketing to customer, and from competation to innovation, all word have been re defined for common understanding.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={Küçülen dünyada büyümek}, number={25}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Ali İhsan ÖZEROLU}, year={2012}, pages={29–58} }
APA
KOPYALA
Ali İhsan ÖZEROLU. (2012). Küçülen dünyada büyümek (pp. 29–58). pp. 29–58. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Ali İhsan ÖZEROLU. Küçülen Dünyada Büyümek. no. 25, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2012, pp. 29–58.