Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi

İlişkisel pazarlama kavramı

Yazarlar: Hilal KAMER, Serkan DENİZ

Cilt - , Sayı 29 , 2013 , Sayfalar 3 - 16

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Relational marketing,Customer satisfaction,Customer loyalty,Customer value

Özet: The idea of relationship marketing, which is to establish long term relations with the customer and to develop and maintain those relation, was first put forward by Berry in 1983. In recent years, relationship marketing has been an important strategy for the businesses to secure customer satisfaction and loyalty and to achieve competition advantage in market. Many corporations in Turkey have turned towards relationship marketing applications for issues such as securing customer satisfaction and loyalty, product development, identifying customer expectations, product differentiation. In this study we have aimed to explain the conceptual aspect of relationship marketing


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={İlişkisel pazarlama kavramı}, number={29}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Hilal KAMER,Serkan DENİZ}, year={2013}, pages={3–16} }
APA
KOPYALA
Hilal KAMER,Serkan DENİZ. (2013). İlişkisel pazarlama kavramı (pp. 3–16). pp. 3–16. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hilal KAMER,Serkan DENİZ. İlişkisel Pazarlama Kavramı. no. 29, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2013, pp. 3–16.