Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi
TGS yer hizmetleri A.Ş.'de ISO 10002 müşteri mennuniyeti kalite yönetimi sisteminin uygulanması ve istatiksel olarak değerlendirilmesi
Yazarlar: Tayyar Kerim GÜNAY, Hüseyin Besim AKIN
Cilt - , Sayı 37 , 2015 , Sayfalar 33 - 48
Konular:-
Anahtar Kelimeler:ISO 10002,Customer Satisfaction,SPSS
Özet: In this academic study, variables that compose customer satisfaction and ISO 10002 Customer Satisfaction Quality Management Standards are discussed and then the importance to customers are mentioned. Within the scope of this study a survey is made in TGS Yer Hizmetleri A.Ş.then the survey data is analyzed in SPSS computer software
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2015, title={TGS yer hizmetleri A.Ş.’de ISO 10002 müşteri mennuniyeti kalite yönetimi sisteminin uygulanması ve istatiksel olarak değerlendirilmesi}, number={37}, publisher={Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi}, author={Tayyar Kerim GÜNAY,Hüseyin Besim AKIN}, year={2015}, pages={33–48} }
APA
Tayyar Kerim GÜNAY,Hüseyin Besim AKIN. (2015). TGS yer hizmetleri A.Ş.’de ISO 10002 müşteri mennuniyeti kalite yönetimi sisteminin uygulanması ve istatiksel olarak değerlendirilmesi (pp. 33–48). pp. 33–48. Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi.
MLA
Tayyar Kerim GÜNAY,Hüseyin Besim AKIN. TGS Yer Hizmetleri A.Ş.’de ISO 10002 Müşteri Mennuniyeti Kalite Yönetimi Sisteminin Uygulanması ve Istatiksel Olarak Değerlendirilmesi. no. 37, Anadolu Bil Meslek Yüksekokulu Dergisi, 2015, pp. 33–48.