Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi

Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi

INVESTIGATING CONSUMER TRUST IN INSTAGRAM INFLUENCERS AND ITS IMPACT ON BRAND RELATED CHARACTERISTICS AND PURCHASE INTENTION

Yazarlar: Vehbi GORGULU

Cilt 2 , Sayı 2 , 2019 , Sayfalar 118 - 130

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Tüketici güveni,Influencer pazarlama,Marka sadakati,Marka imajı,Instagram

Özet: Mevcut çalışma, Instagram kullanıcılarının dijital kanaat önderlerine duydukları güven ve kurdukları marka etkileşimlerini incelemektedir. Veri toplamak için çevrimiçi platformlarda Instagram kullanıcılarını hedefleyen bir anket çalışması gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın bulguları,anlamlı ilişkinin dijital kanaat önderlerine duyulan güven ve marka sadakati arasında çıktığına işaret etmektedir. Aynı zamanda dijital kanaat önderleri ve marka imajı arasında da anlamlı bir ilişki bulunmaktadır. Bu durum, tüketicilerinin marka sadakatini ve markalarının imajını perçinlemek isteyen şirketlerin, Instagram’da aktif olan dijital kanaat önderleri ile işbirlikleri kurmaları gerektiğine, bu pratiğin bir opsiyon değil, zorunluluk haline geldiğine işaret etmektedir. 


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={INVESTIGATING CONSUMER TRUST IN INSTAGRAM INFLUENCERS AND ITS IMPACT ON BRAND RELATED CHARACTERISTICS AND PURCHASE INTENTION}, volume={2}, number={2}, publisher={Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi}, author={Vehbi GORGULU}, year={2019}, pages={118–130} }
APA
KOPYALA
Vehbi GORGULU. (2019). INVESTIGATING CONSUMER TRUST IN INSTAGRAM INFLUENCERS AND ITS IMPACT ON BRAND RELATED CHARACTERISTICS AND PURCHASE INTENTION (Vol. 2, pp. 118–130). Vol. 2, pp. 118–130. Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi.
MLA
KOPYALA
Vehbi GORGULU. INVESTIGATING CONSUMER TRUST IN INSTAGRAM INFLUENCERS AND ITS IMPACT ON BRAND RELATED CHARACTERISTICS AND PURCHASE INTENTION. no. 2, Halkla İlişkiler ve Reklam Çalışmaları E-Dergisi, 2019, pp. 118–30.