Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi
Yazarlar: Mustafa Ali ÖZAY
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Online alışveriş,Satın alma davranışı,COVID-19,Ekonomik kriz
Özet: Tüketiciler ekonomik koşullara uygun olarak zaman zaman farklı satın alma davranışları sergileyebilmektedirler. 2020 yılında tüketicilerin satın alma davranışlarında meydana gelen bu değişimleri gözlemleyebilmek amacıyla bu çalışma yapılmıştır. Çalışmanın örneklemini her yaştan tüketicilerin yer aldığı 202 kişi oluşturmaktadır. 22 sorudan oluşan anket katılımcılara internet aracılığıyla ulaştırılmıştır. Kullanıcıların online satın alma davranışlarında meydana gelen değişimin ölçülmesi amacıyla sorulan 14 ifadenin Cronbach’s Alpha değeri 0,786 olarak bulunmuş ve ölçek güvenilir olarak kabul edilmiştir.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.