Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi

Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi

Covid-19 Etkisiyle Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışlarında Yaşanan Değişim

Yazarlar: Mustafa Ali ÖZAY

Cilt 5 , Sayı 1 , 2021 , Sayfalar 1 - 25

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Online alışveriş,Satın alma davranışı,COVID-19,Ekonomik kriz

Özet: Tüketiciler ekonomik koşullara uygun olarak zaman zaman farklı satın alma davranışları sergileyebilmektedirler. 2020 yılında tüketicilerin satın alma davranışlarında meydana gelen bu değişimleri gözlemleyebilmek amacıyla bu çalışma yapılmıştır. Çalışmanın örneklemini her yaştan tüketicilerin yer aldığı 202 kişi oluşturmaktadır. 22 sorudan oluşan anket katılımcılara internet aracılığıyla ulaştırılmıştır. Kullanıcıların online satın alma davranışlarında meydana gelen değişimin ölçülmesi amacıyla sorulan 14 ifadenin Cronbach’s Alpha değeri 0,786 olarak bulunmuş ve ölçek güvenilir olarak kabul edilmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2021, title={Covid-19 Etkisiyle Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışlarında Yaşanan Değişim}, volume={5}, number={1–25}, publisher={Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi}, author={Mustafa Ali ÖZAY}, year={2021} }
APA
KOPYALA
Mustafa Ali ÖZAY. (2021). Covid-19 Etkisiyle Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışlarında Yaşanan Değişim (Vol. 5). Vol. 5. Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi.
MLA
KOPYALA
Mustafa Ali ÖZAY. Covid-19 Etkisiyle Tüketicilerin Online Satın Alma Davranışlarında Yaşanan Değişim. no. 1–25, Ekonomi İşletme ve Yönetim Dergisi, 2021.