İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

KURUM KİMLİĞİNİN BİR YANSIMASI OLARAK KURUMSAL YAYINLAR: KOÇ HOLDİNG " bzden haberler" ve çalik holdng "çalik haber" derglernn karşilaştirmali analz"

Yazarlar: Aslı Burcu TOKU

Cilt 8 , Sayı 17 , 2020 , Sayfalar 13 - 40

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Corporate identity,Corporate journals,Corporate publications,E-journal

Özet: The research analyzes the corporate magazines of Koç Holding and Çalık Holding, which have an important market share in our country, and reveals their differences in terms of corporate identity elements. For the purpose of the research, an answer was sought to the question of how the identity items should be reflected in corporate journals. Comparative content analysis was used as a comprehensive method in order to get clear answers to the research questions. As a result, it can be said that Koç Holding's Bizden Haberler Magazine reflects corporate identity elements more than Çalık Haber in terms of its incorporation of corporate symbols, its regular publication and its content.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={KURUM KİMLİĞİNİN BİR YANSIMASI OLARAK KURUMSAL YAYINLAR: KOÇ HOLDİNG “ bzden haberler” ve çalik holdng “çalik haber” derglernn karşilaştirmali analz" }, volume={8}, number={13–40}, publisher={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={Aslı Burcu TOKU}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Aslı Burcu TOKU. (2020). KURUM KİMLİĞİNİN BİR YANSIMASI OLARAK KURUMSAL YAYINLAR: KOÇ HOLDİNG “ bzden haberler” ve çalik holdng “çalik haber” derglernn karşilaştirmali analz" (Vol. 8). Vol. 8. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Aslı Burcu TOKU. KURUM KİMLİĞİNİN BİR YANSIMASI OLARAK KURUMSAL YAYINLAR: KOÇ HOLDİNG “ Bzden Haberler” ve Çalik Holdng “Çalik Haber” Derglernn Karşilaştirmali Analz" . no. 13–40, İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2020.