Review of Tourism Administration Journal
Yazarlar: Tansu Elif DİNÇ, Sevcan SOLUNOĞLU
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Marka,Marka yönetimi,Konaklama işletmeleri,Yiyecek işletmeleri
Özet: Bu çalışma turizm işletmelerinde markalaşma ve markalaşmanın önemini incelemektedir. Bu amaçla konaklama işletmeleri, seyahat işletmeleri ve yiyecek içecek işletmeleri için markalaşma ve markalaşmanın önemi ayrı başlıklar şeklinde ele alınmıştır. Ayrıca literatürde yer alan ikincil kaynakların içerik analizi yöntemi ile incelenmesi sonucu marka yönetiminde karşılaşılan güçlükler ve yapılan hatalar irdelenerek ortaya konulmuştur. Bu sayede gelecekte markalaşma faaliyetinde bulunacak işletmecilere katkı sağlanması, marka yönetimi konusunda yapılan hatalı uygulamaların azaltılmasına katkı sunulması hedeflenmektedir.