İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları

Yazarlar: Oya MORVA

Cilt 1 , Sayı 1 , 2012 , Sayfalar 13 - 32

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Gift Economy,Sacrifice,Media,Human Sacrifice

Özet: This study deals with the gift economy which seems to contrast with contemporary capitalist economy. Moreover, sacrifice concept that can be understood as a gift to God is analysed. Also within this study, human sacrifice of individuals by media is defined. The main aim of this work is to indicate that media could be harmful and sacrifice individuals in order to obtain more profit.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları}, volume={1}, number={13–32}, publisher={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={Oya MORVA}, year={2012} }
APA
KOPYALA
Oya MORVA. (2012). Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları (Vol. 1). Vol. 1. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Oya MORVA. Armağan Ekonomisi ve Medya Kurbanları. no. 13–32, İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2012.