İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi

Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri

Yazarlar: Mehmet YAKIN

Cilt 6 , Sayı 12 , 2018 , Sayfalar 107 - 130

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:Reklam,Teori,Davranış,Ali atıf bir,Kemal süher

Özet: Kitap değerlendirmesi.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri}, volume={6}, number={107–130}, publisher={İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi}, author={Mehmet YAKIN}, year={2018} }
APA
KOPYALA
Mehmet YAKIN. (2018). Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri (Vol. 6). Vol. 6. İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Mehmet YAKIN. Reklam Teorileri: Reklamın İnsan Davranışına Etkileri. no. 107–130, İstanbul Arel Üniversitesi İletişim Çalışmaları Dergisi, 2018.