Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi

Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi

KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI

Yazarlar: Rauf ARIKAN, Buket BULUT

Cilt 1 , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar 83 - 96

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Kanatlı etler,Pazarlama kanalı

Özet: Kanatlı etleri, gıda sanayiinin alt sektörü durumundadır. Kanatlı et sektörü, üretim koşullarının karmaşık olması, pazarlamasının riskli olması ve tüketim özellikleri bakımından sorunlu bir alandır. Bu makalede önce, literatür çalışmasıyla sektörün genel yapısı ve işleyişi ortaya konulmuş, daha sonra, anket verileri yardımıyla kurumsal müşterilere yönelik pazarlama incelenmiş, farklı özellikleri ortaya konulmuştur.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI}, volume={1}, number={1}, publisher={Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi}, author={Rauf ARIKAN,Buket BULUT}, year={2018}, pages={83–96} }
APA
KOPYALA
Rauf ARIKAN,Buket BULUT. (2018). KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI (Vol. 1, pp. 83–96). Vol. 1, pp. 83–96. Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi.
MLA
KOPYALA
Rauf ARIKAN,Buket BULUT. KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI. no. 1, Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi, 2018, pp. 83–96.