![Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi](https://asosindex.com.tr/dergi-img/786husbd.png)
Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi
KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI
Yazarlar: Rauf ARIKAN, Buket BULUT
Cilt 1 , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar 83 - 96
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Kanatlı etler,Pazarlama kanalı
Özet: Kanatlı etleri, gıda sanayiinin alt sektörü durumundadır. Kanatlı et sektörü, üretim koşullarının karmaşık olması, pazarlamasının riskli olması ve tüketim özellikleri bakımından sorunlu bir alandır. Bu makalede önce, literatür çalışmasıyla sektörün genel yapısı ve işleyişi ortaya konulmuş, daha sonra, anket verileri yardımıyla kurumsal müşterilere yönelik pazarlama incelenmiş, farklı özellikleri ortaya konulmuştur.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2018, title={KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI}, volume={1}, number={1}, publisher={Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi}, author={Rauf ARIKAN,Buket BULUT}, year={2018}, pages={83–96} }
APA
Rauf ARIKAN,Buket BULUT. (2018). KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI (Vol. 1, pp. 83–96). Vol. 1, pp. 83–96. Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi.
MLA
Rauf ARIKAN,Buket BULUT. KANATLI ET PAZARLAMASI VE OLUŞAN PAZARLAMA KANALLARI. no. 1, Haliç Üniversitesi Sosyal Bilimleri Dergisi, 2018, pp. 83–96.