International Journal of innovative Research in Education
OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar: Değer Angın Keskinoğlu
Cilt 3 , Sayı 2 , 2016 , Sayfalar 69-85
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2016, title={OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, volume={3}, number={69–85}, publisher={International Journal of innovative Research in Education}, author={Değer Angın Keskinoğlu}, year={2016} }
APA
Değer Angın Keskinoğlu. (2016). OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ (Vol. 3). Vol. 3. International Journal of innovative Research in Education.
MLA
Değer Angın Keskinoğlu. OKUL YÖNETİCİLERİNİN GÖRÜŞÜNE GÖRE ÖĞRETMENLERİN SINIFTA DERS ZAMANI YÖNETİM BECERİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. no. 69–85, International Journal of innovative Research in Education, 2016.