International Journal of innovative Research in Education
SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar: Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI
Cilt 4 , Sayı 2 , 2017 , Sayfalar 54-59
Konular:-
Anahtar Kelimeler:-
Özet: -
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2017, title={SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ}, volume={4}, number={54–59}, publisher={International Journal of innovative Research in Education}, author={Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI}, year={2017} }
APA
Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI. (2017). SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ (Vol. 4). Vol. 4. International Journal of innovative Research in Education.
MLA
Canan KARAÇAĞIL, Ayten KİRİŞ AVAROĞULLARI. SOSYAL BİLGİLER DERSLERİNDE ÖĞRENME AMAÇLI YAZMA ETKİNLİKLERİ KULLANIMININ ÖĞRENCİ AKADEMİK BAŞARISINA ETKİSİ. no. 54–59, International Journal of innovative Research in Education, 2017.