Journal La Edusci

Journal La Edusci

Modified Instructional Teaching Method

Yazarlar: Luís Manoe

Cilt 1 , Sayı 1 , 2020 , Sayfalar 7-11

Konular:-

DOI:10.37899/journallaedusci.v1i1.27

Anahtar Kelimeler:Language Teaching,Modified Instruction,Classroom Management

Özet: Competency-based Language Teaching (CBLT) causes character education issue and its competence in facing a complex social circumstance which is quite conspicuous when implementing in national scale. Content-based Instruction (CBI) covers students and teacher proficiency that is considered not effective if the implementation does not take material and students’ different competence into account. Cooperative Language Learning (CLL) weakness shows a feasible challenging with the classroom discussion dynamics and the allotted time. The weakness shows one leads to a broad scale, the other one causes teacher and students and the last costs the practical implementation.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2020, title={Modified Instructional Teaching Method}, volume={1}, number={7–11}, publisher={Journal La Edusci}, author={Luís Manoe}, year={2020} }
APA
KOPYALA
Luís Manoe. (2020). Modified Instructional Teaching Method (Vol. 1). Vol. 1. Journal La Edusci.
MLA
KOPYALA
Luís Manoe. Modified Instructional Teaching Method. no. 7–11, Journal La Edusci, 2020.