Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Pazarlama Nedir?

Yazarlar: İlhan CEMALCILAR

Cilt 1 , Sayı 2 , 1965 , Sayfalar 63 - 72

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Pazarlama

Özet: -


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{1965, title={Pazarlama Nedir?}, volume={1}, number={63–72}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={İlhan CEMALCILAR}, year={1965} }
APA
KOPYALA
İlhan CEMALCILAR. (1965). Pazarlama Nedir? (Vol. 1). Vol. 1. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
İlhan CEMALCILAR. Pazarlama Nedir? no. 63–72, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1965.