Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi

JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ

Yazarlar: Dwight GOODYEAR, Abdulkadir ÇEKİN

Cilt - , Sayı 28 , 2012 , Sayfalar 207 - 213

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Çocuk Eğitimi,John Locke,Disiplin,Karakter

Özet: Bu makalede, John Locke‟un Eğitim Üzerine Düşünceler (1693) kitabında ele aldığı üç temel mesele olan, çocuğun kişisel disiplini elde etme yolları, çocukta iyi bir karakter ve mantıki davranış geliştirme konuları tartışılmaktadır. Makale içerisinde, söz konusu kitaptan alıntılar yapılarak meseleler günümüz perspektifinden değerlendirilmekte, ebeveyn ve eğitimcilere çocuk eğitiminde kullanılabilecek bazı öneriler sunulmaktadır


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2012, title={JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ}, number={207–213}, publisher={Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi}, author={Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN}, year={2012} }
APA
KOPYALA
Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN. (2012). JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN. JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ. no. 207–213, Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2012.