Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi
JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ
Yazarlar: Dwight GOODYEAR, Abdulkadir ÇEKİN
Cilt - , Sayı 28 , 2012 , Sayfalar 207 - 213
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Çocuk Eğitimi,John Locke,Disiplin,Karakter
Özet: Bu makalede, John Locke‟un Eğitim Üzerine Düşünceler (1693) kitabında ele aldığı üç temel mesele olan, çocuğun kişisel disiplini elde etme yolları, çocukta iyi bir karakter ve mantıki davranış geliştirme konuları tartışılmaktadır. Makale içerisinde, söz konusu kitaptan alıntılar yapılarak meseleler günümüz perspektifinden değerlendirilmekte, ebeveyn ve eğitimcilere çocuk eğitiminde kullanılabilecek bazı öneriler sunulmaktadır
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2012, title={JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ}, number={207–213}, publisher={Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi}, author={Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN}, year={2012} }
APA
Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN. (2012). JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ. Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi.
MLA
Dwight GOODYEAR,Abdulkadir ÇEKİN. JOHN LOCKE’UN PEDAGOJİSİ. no. 207–213, Süleyman Demirel Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi, 2012.