Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
1900'LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması
Yazarlar: Reha SAYDAN
Cilt 7 , Sayı 11 , 2004 , Sayfalar 153 - 159
Konular:-
Anahtar Kelimeler:Marketing,Production Concept,Marketing Concept.
Özet: are taken into consideration; two of the world's biggest automobile firms Ford and General Motors were compred with their production and marketing inteligency that they applied during the early years of their production
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{2004, title={1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması}, volume={7}, number={153–159}, publisher={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, author={Reha SAYDAN}, year={2004} }
APA
Reha SAYDAN. (2004). 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması (Vol. 7). Vol. 7. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi.
MLA
Reha SAYDAN. 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması. no. 153–159, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2004.