Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

1900'LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması

Yazarlar: Reha SAYDAN

Cilt 7 , Sayı 11 , 2004 , Sayfalar 153 - 159

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Marketing,Production Concept,Marketing Concept.

Özet: are taken into consideration; two of the world's biggest automobile firms Ford and General Motors were compred with their production and marketing inteligency that they applied during the early years of their production


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2004, title={1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması}, volume={7}, number={153–159}, publisher={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, author={Reha SAYDAN}, year={2004} }
APA
KOPYALA
Reha SAYDAN. (2004). 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması (Vol. 7). Vol. 7. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi.
MLA
KOPYALA
Reha SAYDAN. 1900’LERIN İLK YILLARINDA FORD - GENERAL MOTORS REKABETİ Üretim ve Pazarlama Anlayışının Karşılaştırılması. no. 153–159, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2004.