Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTINA OLAN TUTUMLARININ ÇOKLU REGRESYON VE FAKTÖR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ

Yazarlar: Veysel YILMAZ, Cengiz AKTAŞ, M. S. Talha ARSLAN

Cilt 12 , Sayı 22 , 2009 , Sayfalar 127 - 139

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Credit Card,Consumer’s Satisfaction,Exit Behaviors,Exploratory Factor Analysis,And Multiple Regression Analysis

Özet: Research Aim: This study researched the effect of negative and positive perceptions of credit card holders towards credit cards in their satisfaction and exit behaviors. Method: In this study, we first assessed the attitudes of customers towards the use of credit cards by means of Exploratory Factor Analysis, then we assessed the effects of the pre-determined 7 factors on the credit card satisfaction and the use of credit cards in the future thanks to Multiple Regression Analysis. Findings and Result: At the end of the study, It was found the perception that credit cards give customer confidence has the most effect to increase the satisfaction. It was also found that positive attitudes towards the use of credit cards have the most effect to decrease effect on exit behavior


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2009, title={MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTINA OLAN TUTUMLARININ ÇOKLU REGRESYON VE FAKTÖR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ}, volume={12}, number={127–139}, publisher={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, author={Veysel YILMAZ,Cengiz AKTAŞ,M. S. Talha ARSLAN}, year={2009} }
APA
KOPYALA
Veysel YILMAZ,Cengiz AKTAŞ,M. S. Talha ARSLAN. (2009). MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTINA OLAN TUTUMLARININ ÇOKLU REGRESYON VE FAKTÖR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ (Vol. 12). Vol. 12. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi.
MLA
KOPYALA
Veysel YILMAZ,Cengiz AKTAŞ,M. S. Talha ARSLAN. MÜŞTERİLERİN KREDİ KARTINA OLAN TUTUMLARININ ÇOKLU REGRESYON VE FAKTÖR ANALİZİ İLE İNCELENMESİ. no. 127–139, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2009.