Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi

GRÖNROSS MODELİNE GÖRE BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, SADAKATİ VE DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ

Yazarlar: Hakan KİTAPÇI, Ayşegül YILDIRIM, Orhan ÇÖMLEK

Cilt 14 , Sayı 26 , 2011 , Sayfalar 177 - 196

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Banking,Service Quality,Customer Loyalty,Customer Satisfaction,Intention to repurchase

Özet: In this study, the effects of service quality on customer satisfaction, loyalty and intention to repurchase was investigated. Grönroos’ quality dimensions of service such as reliability, human resources, communications and technology factors are used. Twenty-nine-item questionnaire was prepared and the data have been obtained from a public bank operating in Turkey, 188 customers participated in our survey. According to findings, the customer’s behavioral intentions were positively affected by reliability, human resources management, communication and technology. Another finding was that customer satisfaction was positively affected by reliability, com munication and technology dimensions and finally, customer loyalty were positively affected by reliability, communication and technology dimensions.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={GRÖNROSS MODELİNE GÖRE BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, SADAKATİ VE DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ}, volume={14}, number={177–196}, publisher={Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, author={Hakan KİTAPÇI,Ayşegül YILDIRIM,Orhan ÇÖMLEK}, year={2011} }
APA
KOPYALA
Hakan KİTAPÇI,Ayşegül YILDIRIM,Orhan ÇÖMLEK. (2011). GRÖNROSS MODELİNE GÖRE BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, SADAKATİ VE DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ (Vol. 14). Vol. 14. Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hakan KİTAPÇI,Ayşegül YILDIRIM,Orhan ÇÖMLEK. GRÖNROSS MODELİNE GÖRE BANKACILIKTA HİZMET KALİTESİNİN MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ, SADAKATİ VE DAVRANIŞSAL NİYETE ETKİSİ. no. 177–196, Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011.