Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi

KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA

Yazarlar: Zaid ALRAWADİEH, Şehnaz DEMİRKOL

Cilt 3 , Sayı 1 , 2015 , Sayfalar 130 - 148

Konular:Sosyal

Anahtar Kelimeler:E-Şikâyet,Konaklama işletmeleri,Turizm,Müşteri memnuniyeti,Elektronik kulaktan kulağa,İstanbul

Özet: Teknolojinin gelişmesi ile, seyahat edenlerin davranışları ciddi oranda değişime uğramıştır. Özellikle internet uygulamaları yardımıyla seyahat edenler, hızlı bilgi elde etmekte ve kendi tecrübelerini paylaşma imkânına sahip olmaktadır. İnternet ortamında konaklama işletmeleri ile ilgili yapılan olumlu ve olumsuz yorumlar müşterinin satın alma kararını etkilemektedir. İnternet aracılığıyla şikâyet bildirme eğiliminin yaygınlaşması göz önüne alınarak, bu çalışmada Tripadvisor.com web sitesindeki 2014 yılı haziran ayının ilk yarısında İstanbul’dakiyüksek fiyatlı beş yıldızlı on tane otel üzerinde bildirilen şikâyetler incelenmiştir. Çalışmada şikâyet bildirenlerin demografik özellikleri ele alınmış ve şikâyet bildirilen konular üzerinde çözüm yönetimleri aranmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2015, title={KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA}, volume={3}, number={1}, publisher={Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, author={Zaid ALRAWADİEH,Şehnaz DEMİRKOL}, year={2015}, pages={130–148} }
APA
KOPYALA
Zaid ALRAWADİEH,Şehnaz DEMİRKOL. (2015). KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA (Vol. 3, pp. 130–148). Vol. 3, pp. 130–148. Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi.
MLA
KOPYALA
Zaid ALRAWADİEH,Şehnaz DEMİRKOL. KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE E-ŞİKÂYET YÖNETİMİ: İSTANBUL’DAKİ BEŞ YILDIZLI OTELLER ÜZERİNDE BİR ÇALIŞMA. no. 1, Nişantaşı Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2015, pp. 130–48.