Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA

Yazarlar: Sevgi Ayşe ÖZTÜRK

Cilt 7 , Sayı 1 , 1989 , Sayfalar 369 - 380

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Basın işletmeleri,Pazarlama

Özet: iletişim araçları arasındaki rekabet, iletişim teknolojisindeki gelişmelere paralelolarak yeni boyutlar kazanmaktadır. Topluma haberlerin ve bilgilerin değişik biçimlerde aktarımı anlamındaki bu rekabet sürecinde, yazılı basının elektronik basın karşısındaki yaşam savaşı, öteki ülkelerde olduğu gibi ülkemizde de gözlenmektedir. A.B.D.'de hergün gazete okuyan kişilerin oranının 1967 yılında %73 iken, 1983 yılında bu oranın %56'ya düşmesi, yazılı basın aleyhindeki bu rekabetin bir göstergesi olabilir. Pazarlama, basın sektörünün değişen koşulları karşısında, özellikle son yıllarda basın işletmeleri açısından da tartışılan bir konu olarak karşımıza çıkmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{1989, title={BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA}, volume={7}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Sevgi Ayşe ÖZTÜRK}, year={1989}, pages={369–380} }
APA
KOPYALA
Sevgi Ayşe ÖZTÜRK. (1989). BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA (Vol. 7, pp. 369–380). Vol. 7, pp. 369–380. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Sevgi Ayşe ÖZTÜRK. BASIN İŞLETMELERİNDE PAZARLAMA. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1989, pp. 369–80.