Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi

Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi

Students’ Ways Of Thinking About Rate Of Change

Yazarlar: Gülçin OFLAZ

Cilt 1 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 1 - 8

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Değişim oranı,Öğretim deneyi,Düşünme yolları

Özet: Değişim oranı, fonksiyonların anlaşılmasında önemli bir konudur. Aslında değişim oranı da bir fonksiyon gibi düşünülebilir. Çünkü bir niceliğin diğerine göre değişim oranı hakkında muhakeme etmek fonksiyon kavramının temelini oluşturmaktadır. Bu çalışmanın amacı 8. sınıf öğrencilerinin değişimin oranı konusunda sahip oldukları düşünme yollarını belirlemektir. Çalışmanın verileri uygulanan öğretim deneyi süresince elde edilmiştir. Öğretim deneyinde uygulanan görevler ise öğrencilerin değişimin oranı konusunda anlayışlarını ortaya koyacak şekilde oluşturulmuştur. Çalışmanın sonuçlarına göre öğrencilerin düşünme yolları niceliksel olmayan değişim oranı ve niceliksel değişim oranı şeklinde kategorize edilebilir. Öğretim deneyinin sonucunda öğrencilerin düşünme yolları, niceliksel olmayan değişim oranından niceliksel değişim oranına doğru değişim göstermiştir.     


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={Students’ Ways Of Thinking About Rate Of Change}, volume={1}, number={1–8}, publisher={Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi}, author={Gülçin OFLAZ}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Gülçin OFLAZ. (2019). Students’ Ways Of Thinking About Rate Of Change (Vol. 1). Vol. 1. Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Gülçin OFLAZ. Students’ Ways Of Thinking About Rate Of Change. no. 1–8, Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi, 2019.