Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI

Yazarlar: Embiya AĞAOĞLU

Cilt 10 , Sayı 1 , 1992 , Sayfalar 473 - 484

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Ürün Dizisi,Faktöryel Deneyler

Özet: Bu araştırma bir işletmenin ürün dizisinde bulunan ürünlerin bir veya birkaçının toplam satışlar içindeki paylarının değiştirilmesinin rassal bölüntüler, rassal bölükler, latin karesi ve faktöryel deneylerle nasıl inceleneceğini içermektedir. Araştırmada ürün dizisi olarak kağıt ürünleri üreten bir şirketin birbirinden farklı isimlerle piyasaya sürdüğü kağıt mendiller ele alınmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{1992, title={BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI}, volume={10}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Embiya AĞAOĞLU}, year={1992}, pages={473–484} }
APA
KOPYALA
Embiya AĞAOĞLU. (1992). BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI (Vol. 10, pp. 473–484). Vol. 10, pp. 473–484. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Embiya AĞAOĞLU. BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1992, pp. 473–84.