Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI
Yazarlar: Embiya AĞAOĞLU
Cilt 10 , Sayı 1 , 1992 , Sayfalar 473 - 484
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Ürün Dizisi,Faktöryel Deneyler
Özet: Bu araştırma bir işletmenin ürün dizisinde bulunan ürünlerin bir veya birkaçının toplam satışlar içindeki paylarının değiştirilmesinin rassal bölüntüler, rassal bölükler, latin karesi ve faktöryel deneylerle nasıl inceleneceğini içermektedir. Araştırmada ürün dizisi olarak kağıt ürünleri üreten bir şirketin birbirinden farklı isimlerle piyasaya sürdüğü kağıt mendiller ele alınmıştır.
ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
KAYNAK GÖSTER
BibTex
@article{1992, title={BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI}, volume={10}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Embiya AĞAOĞLU}, year={1992}, pages={473–484} }
APA
Embiya AĞAOĞLU. (1992). BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI (Vol. 10, pp. 473–484). Vol. 10, pp. 473–484. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
Embiya AĞAOĞLU. BİR ÜRÜN DİZİSİNDEKİ ÜRÜNLERİN TOPLAM SATIŞLAR İÇİNDEKİ PAYLARlNIN DEĞİŞTİRİLMESİNİN FAKTÖRYEL DENEYLERLE ARAŞTIRILMASI. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1992, pp. 473–84.