Journal of Turkish Science Education

Journal of Turkish Science Education

Fen ve Teknoloji Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Öğrenme: Robotik Uygulamaları

Yazarlar: Ayşe KOÇ , Uğur BÖYÜK

Cilt 10 , Sayı 1 , 2013 , Sayfalar 139-155

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Fen ve Teknoloji Eğitimi ,Teknoloji Tabanlı Öğrenme ,Robotik Uygulamaları

Özet: Günümüzde derslerde eğitim teknolojilerinin kullanılması derslerdeki verimi artırmaktadır. Ayrıca eğitimde robot teknolojilerinin kullanımı ve diğer disiplinlerle entegrasyonuda önem kazanmaktadır. Bu çalışmada, robotların eğitimde kullanımıyla ilgili Türkiye’de ve dünyada yapılan çalışmalar incelenmiştir. Sunulan bilgiler, alan taraması ile elde edilmiştir. Çalışmada yer verilen bilgilerin bu yönde yapılacak planlama ve uygulamalara ışık tutacağı düşünülmektedir. Ayrıca Fen ve Teknoloji eğitiminde aktif öğrenme yöntemleri kullanılarak robotikten nasıl yararlanılabileceği konusunda, gerek araştırmacılara gerekse öğretmenlere önemli fikirler vermek amaçlanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2013, title={Fen ve Teknoloji Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Öğrenme: Robotik Uygulamaları}, volume={10}, number={139–155}, publisher={The Journal of Turkish Science Education}, author={Ayşe KOÇ , Uğur  BÖYÜK}, year={2013} }
APA
KOPYALA
Ayşe KOÇ , Uğur  BÖYÜK. (2013). Fen ve Teknoloji Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Öğrenme: Robotik Uygulamaları (Vol. 10). Vol. 10. The Journal of Turkish Science Education.
MLA
KOPYALA
Ayşe KOÇ , Uğur  BÖYÜK. Fen ve Teknoloji Eğitiminde Teknoloji Tabanlı Öğrenme: Robotik Uygulamaları. no. 139–155, The Journal of Turkish Science Education, 2013.