Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi
Yazarlar: Muhammed Farooq JAN, Zeeshan JAVED, Zohaib ALİ, Azmat Ali SHAH, Zeeshan HAİDER
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Pazarlama İnovasyonu,Tekonojik İnovasyon,Organizasyonel Büyüme
Özet: Amaç: Bu araştırmanın amacı, teknolojik ve pazarlama inovasyonun örgütsel büyüme üzerindeki etkisini kontrol etmek ve her ikisinin etkisini karşılaştırmaktır. Tasarım: Ankete dayalı teknik bu çalışma için benimsenmiştir. Teknolojik ve pazarlama inovasyonu, teknoloji ve pazarlama olarak inovasyon unsurları ve örgütsel büyüme gibi kabul edilmiş bir ölçüyle ölçülür. Çalışmanın verileri Pakistan'ın Peshawar kentindeki cam endüstrisinden 89 katılımcıdan alınmıştır. Bulgular: Çalışmanın bulguları teknolojik inovasyonun ve pazarlama inovasyonunun örgütsel büyüme üzerinde önemli bir etkisi olduğunu göstermektedir.