Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi

Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi

TECHNOLOGICAL AND MARKETING INNOVATION FOR EXPLAINING ORGANIZATIONAL GROWTH

Yazarlar: Muhammed Farooq JAN, Zeeshan JAVED, Zohaib ALİ, Azmat Ali SHAH, Zeeshan HAİDER

Cilt 2 , Sayı 1 , 2019 , Sayfalar 47 - 58

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Pazarlama İnovasyonu,Tekonojik İnovasyon,Organizasyonel Büyüme

Özet: Amaç: Bu araştırmanın amacı, teknolojik ve pazarlama inovasyonun örgütsel büyüme üzerindeki etkisini kontrol etmek ve her ikisinin etkisini karşılaştırmaktır. Tasarım: Ankete dayalı teknik bu çalışma için benimsenmiştir. Teknolojik ve pazarlama inovasyonu, teknoloji ve pazarlama olarak inovasyon unsurları ve örgütsel büyüme gibi kabul edilmiş bir ölçüyle ölçülür. Çalışmanın verileri Pakistan'ın Peshawar kentindeki cam endüstrisinden 89 katılımcıdan alınmıştır. Bulgular: Çalışmanın bulguları teknolojik inovasyonun ve pazarlama inovasyonunun örgütsel büyüme üzerinde önemli bir etkisi olduğunu göstermektedir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={TECHNOLOGICAL AND MARKETING INNOVATION FOR EXPLAINING ORGANIZATIONAL GROWTH}, volume={2}, number={47–58}, publisher={Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi}, author={Muhammed Farooq JAN,Zeeshan JAVED,Zohaib ALİ,Azmat Ali SHAH,Zeeshan HAİDER}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Muhammed Farooq JAN,Zeeshan JAVED,Zohaib ALİ,Azmat Ali SHAH,Zeeshan HAİDER. (2019). TECHNOLOGICAL AND MARKETING INNOVATION FOR EXPLAINING ORGANIZATIONAL GROWTH (Vol. 2). Vol. 2. Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi.
MLA
KOPYALA
Muhammed Farooq JAN,Zeeshan JAVED,Zohaib ALİ,Azmat Ali SHAH,Zeeshan HAİDER. TECHNOLOGICAL AND MARKETING INNOVATION FOR EXPLAINING ORGANIZATIONAL GROWTH. no. 47–58, Stratejik Yönetim Araştırmaları Dergisi, 2019.