![Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi](https://asosindex.com.tr/dergi-img/60eitiad.png)
Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Yazarlar: Abdullah ÖÇER, Çiğdem ŞAHİN
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Internet (Bilgisayar ağı),Pazarlama
Özet: Günümüzde başarıya ulaşmanın yolları teknolojiyle paralel olarak inanılmaz bir hızla değişmektedir. Bilindiği gibi, gelecek, olasılıkları gerçeğe dönüşmeden önce görebilenlere aittir ve ayakta kalmakazından değişimi yakalamayı gerektirmektedir. Bu nedenle, ticari alanda, firmaların amaçlarına ulaşabilmeleri için değişiklikleri izlemeleri ve bunlara mümkün olduğunca hızlı ayak uydurmaya çalışmaları gerekmektedir. İntemeti ve özellikle de World Wide Web'i kullanmak bugünlerde dünyadakipopüler kavramdır ve bunun yanısıra bu kavramların kullanım amaçları da gün geçtikçe gelişmektedir. Bu çalışmada ilkönce İnternet kavramı açıklamaya çalışılmış ve ardından konuya İntemetin bir pazarlan1a pazarlama aracı olarak nasıl kullanılabileceği açısından yaklaşılmaktadır.