Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

İNTERNETTE PAZARLAMANIN BÜYÜYEN ROLÜ ve WORLD WIDE WEB

Yazarlar: Abdullah ÖÇER, Çiğdem ŞAHİN

Cilt 15 , Sayı 1 , 1999 , Sayfalar 265 - 292

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Internet (Bilgisayar ağı),Pazarlama

Özet: Günümüzde başarıya ulaşmanın yolları teknolojiyle paralel olarak inanılmaz bir hızla değişmektedir. Bilindiği gibi, gelecek, olasılıkları gerçeğe dönüşmeden önce görebilenlere aittir ve ayakta kalmakazından değişimi yakalamayı gerektirmektedir. Bu nedenle, ticari alanda, firmaların amaçlarına ulaşabilmeleri için değişiklikleri izlemeleri ve bunlara mümkün olduğunca hızlı ayak uydurmaya çalışmaları gerekmektedir. İntemeti ve özellikle de World Wide Web'i kullanmak bugünlerde dünyadakipopüler kavramdır ve bunun yanısıra bu kavramların kullanım amaçları da gün geçtikçe gelişmektedir. Bu çalışmada ilkönce İnternet kavramı açıklamaya çalışılmış ve ardından konuya İntemetin bir pazarlan1a pazarlama aracı olarak nasıl kullanılabileceği açısından yaklaşılmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{1999, title={İNTERNETTE PAZARLAMANIN BÜYÜYEN ROLÜ ve WORLD WIDE WEB}, volume={15}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Abdullah ÖÇER,Çiğdem ŞAHİN}, year={1999}, pages={265–292} }
APA
KOPYALA
Abdullah ÖÇER,Çiğdem ŞAHİN. (1999). İNTERNETTE PAZARLAMANIN BÜYÜYEN ROLÜ ve WORLD WIDE WEB (Vol. 15, pp. 265–292). Vol. 15, pp. 265–292. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Abdullah ÖÇER,Çiğdem ŞAHİN. İNTERNETTE PAZARLAMANIN BÜYÜYEN ROLÜ ve WORLD WIDE WEB. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 1999, pp. 265–92.