Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

TURİZM PAZARLAMASINDA ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM OLARAK BÖLGESEL TURİZM PAZARLAMASI

Yazarlar: F. Gül ÇETİNEL(ATAY)

Cilt 17 , Sayı 1 , 2001 , Sayfalar 395 - 436

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Turizm,Pazarlama

Özet: Gelişmekte olan ülkelerin pek çoğunda turizm hükümetlerce alternatif bir ekonomik gelişim stratejisi olarak kabul edile gelmiştir. Gelişmekte olan bir ülke olarak Türkiye de bu durumun istisnası değildir. Türkiye gibi coğrafya olarak oldukça geniş, iklim olarak çeşitli, turistik çekicilikleri oldukça fazla olan bir ülkede uluslararası turizm hareketlerinden daha fazla pay alınabilmesi için yalnızca ulusal turizm planlaması değil, aynı zamanda bölgesel turizm planlamasına da geçilmesi gerekmektedir. Bu çalışmada, bölgesel varış noktası oluşturulması, tanıtılması ve pazarlanması için yapılması gerekenler incelenerek Türkiye açısından yapılması gerekenlerin ortaya konulması amaçlanmıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2001, title={TURİZM PAZARLAMASINDA ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM OLARAK BÖLGESEL TURİZM PAZARLAMASI}, volume={17}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={F. Gül ÇETİNEL(ATAY)}, year={2001}, pages={395–436} }
APA
KOPYALA
F. Gül ÇETİNEL(ATAY). (2001). TURİZM PAZARLAMASINDA ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM OLARAK BÖLGESEL TURİZM PAZARLAMASI (Vol. 17, pp. 395–436). Vol. 17, pp. 395–436. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
F. Gül ÇETİNEL(ATAY). TURİZM PAZARLAMASINDA ALTERNATİF BİR YAKLAŞIM OLARAK BÖLGESEL TURİZM PAZARLAMASI. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2001, pp. 395–436.