Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi

DERSE DEVAMIN DERSTE ELDE EDİLEN BAŞARIYA ETKİSİNİN ANALİZİ

Yazarlar: Hasan DURUCASU

Cilt 19 , Sayı 1 , 2003 , Sayfalar 11 - 23

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Eğitim istatistiği

Özet: Bu çalışmada; bir derse devam sayısıyla, o derste elde edilen başarı notu arasındaki ilişkinin, istatistiksel yaklaşımla ortaya konulması amaçlanmaktadır. Çalışmanın girişten sonraki ilk bölümünde ele alınan örneklemin tanıtımı ve verilerin derlenmesini, ikinci bölümde derse devamla başarı arasındaki ilişkinin boyutunun saptanması izlemektedir. Son olarak da öğrencilerin fakültede aldıkları uygulamalı ders eğitimini başarı ile sürdürebilmeleri konusunda alınabilecek önlemler, öneri olarak sıralanmaktadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2003, title={DERSE DEVAMIN DERSTE ELDE EDİLEN BAŞARIYA ETKİSİNİN ANALİZİ}, volume={19}, number={1}, publisher={Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi}, author={Hasan DURUCASU}, year={2003}, pages={11–23} }
APA
KOPYALA
Hasan DURUCASU. (2003). DERSE DEVAMIN DERSTE ELDE EDİLEN BAŞARIYA ETKİSİNİN ANALİZİ (Vol. 19, pp. 11–23). Vol. 19, pp. 11–23. Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi.
MLA
KOPYALA
Hasan DURUCASU. DERSE DEVAMIN DERSTE ELDE EDİLEN BAŞARIYA ETKİSİNİN ANALİZİ. no. 1, Anadolu Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2003, pp. 11–23.