Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi

Yazarlar: Selçuk Yasin YILDIZ

Cilt 1 , Sayı 1/2 , 2017 , Sayfalar 32 - 40

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Çevrimiçi alışveriş,Müşteri memnuniyeti,Müşteri memnuniyetsizliği,Algılanan risk

Özet: İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerin algıladıkları risklerin, müşteri memnuniyeti ve müşteri memnuniyetsizliği üzerine etkilerinin belirlenmesi amacıyla yapılan bu çalışma, Y kuşağından 416 tüketici ile yüz yüze görüşülerek elde edilen veriler aracılığıyla yapılmıştır. Toplanan verilere ki-kare testi ve regresyon testi uygulanmıştır. Çalışma sonuçlarına göre; algılanan risk boyutlarından zaman riski ve psikolojik riskin müşteri memnuniyetine, sosyal risk ve psikolojik riskin müşteri memnuniyetsizliğine etkisinin olduğu belirlenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi}, volume={1}, number={1/2}, publisher={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, author={Selçuk Yasin YILDIZ}, year={2017}, pages={32–40} }
APA
KOPYALA
Selçuk Yasin YILDIZ. (2017). İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerde risk algısı ile memnuniyet ve memnuniyetsizlik etkileşimi (Vol. 1, pp. 32–40). Vol. 1, pp. 32–40. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar.
MLA
KOPYALA
Selçuk Yasin YILDIZ. İnternet Üzerinden Alışveriş Yapan Bireylerde Risk Algısı Ile Memnuniyet ve Memnuniyetsizlik Etkileşimi. no. 1/2, Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, 2017, pp. 32–40.