![Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar](https://asosindex.com.tr/dergi-img/227somi.png)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
Yazarlar: Selçuk Yasin YILDIZ
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Çevrimiçi alışveriş,Müşteri memnuniyeti,Müşteri memnuniyetsizliği,Algılanan risk
Özet: İnternet üzerinden alışveriş yapan bireylerin algıladıkları risklerin, müşteri memnuniyeti ve müşteri memnuniyetsizliği üzerine etkilerinin belirlenmesi amacıyla yapılan bu çalışma, Y kuşağından 416 tüketici ile yüz yüze görüşülerek elde edilen veriler aracılığıyla yapılmıştır. Toplanan verilere ki-kare testi ve regresyon testi uygulanmıştır. Çalışma sonuçlarına göre; algılanan risk boyutlarından zaman riski ve psikolojik riskin müşteri memnuniyetine, sosyal risk ve psikolojik riskin müşteri memnuniyetsizliğine etkisinin olduğu belirlenmiştir.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.