Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)

Yazarlar: Olgun Kitapcı, İbrahim Taylan Dörtyol, Mustafa Gülmez

Cilt 1 , Sayı 1/2 , 2017 , Sayfalar 23 - 31

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sosyal Pazarlama

Özet: Sosyal Pazarlama kavramının doğduğu tarihten günümüze yazılmış ve Web of Science (WOS) veri tabanında yayınlanmış makalelerin, Lee ve Kotler’in 2011 yılında yazdıkları kitapta yer alan sınıflandırma çerçevesinde yorumlanmasını amaçlayan bu çalışma söz konusu alanda zaman içerisinde hakim olan araştırma eğilimlerini ortaya koymaktadır. Bu kapsamda, ilgili veri tabanında yer alan makalelerin tamamı taranmış ve sınıflandırılmıştır. Makalelerin temel odakları sosyal pazarlama bağlamında ele alınan temel konular içinde değerlendirilmiş ve yıllar itibariyle hangi alanlarda yoğunlaşma olduğu belirlenmiştir. Analiz sonuçlarına göre,fazla yoğunlaşılan konu “sağlıkla ilişkili davranışlar” olurken, “finansal davranışlar” başlığında herhangi bir çalışmaya rastlanmamıştır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2017, title={Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014)}, volume={1}, number={1/2}, publisher={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, author={Olgun Kitapcı,İbrahim Taylan Dörtyol,Mustafa Gülmez}, year={2017}, pages={23–31} }
APA
KOPYALA
Olgun Kitapcı,İbrahim Taylan Dörtyol,Mustafa Gülmez. (2017). Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014) (Vol. 1, pp. 23–31). Vol. 1, pp. 23–31. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar.
MLA
KOPYALA
Olgun Kitapcı,İbrahim Taylan Dörtyol,Mustafa Gülmez. Sosyal Pazarlama Literatür İncelemesi: Prensipler ve Teknikler Kapsamında Ele Alınan Temel Konular (1971-2014). no. 1/2, Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, 2017, pp. 23–31.