Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
Yazarlar: Mustafa ÜNSALAN
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Perakendecilik,Showrooming,Mağaza istismarı,Tüketici etiği
Özet: Bu çalışmanın temel amacı tüketicilerin showrooming davranışını tüketici, perakendeci ve etik boyutları ile ele alarak tüketici etiği bakış açısı ile bu davranışı değerlendirmek ve “showrooming” kelimesinin Türkçe pazarlama literatüründe karşılığı olarak kullanılabilecek bir kavram önermektir.Konu ile ilgili olarak literatür taranmış ve kavramın Türkçeye çevrilmesi konusunda bir öneri sunulması için kavramsal bir çalışma yapılmıştır. Türkçe pazarlama literatüründe konu ile ilgili yazılmış bir çalışma bulunamamış ve kavramın Türkçe karşılığının olmadığı bulunmuştur. Türkçe pazarlama literatüründe konu ile ilgili olarak yazılan ilk makaledir ve bu konuyu etik yaklaşımları ile ele alan ilk çalışmadır.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.