Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar

Tüketici Etiği Açısından Showrooming Mağaza İstismarı Olarak Tanımlanabilir mi?

Yazarlar: Mustafa ÜNSALAN

Cilt 2 , Sayı 1 , 2018 , Sayfalar 25 - 34

Konular:İşletme

Anahtar Kelimeler:Perakendecilik,Showrooming,Mağaza istismarı,Tüketici etiği

Özet: Bu çalışmanın temel amacı tüketicilerin showrooming davranışını tüketici, perakendeci ve etik boyutları ile ele alarak tüketici etiği bakış açısı ile bu davranışı değerlendirmek ve “showrooming” kelimesinin Türkçe pazarlama literatüründe karşılığı olarak kullanılabilecek bir kavram önermektir.Konu ile ilgili olarak literatür taranmış ve kavramın Türkçeye çevrilmesi konusunda bir öneri sunulması için kavramsal bir çalışma yapılmıştır. Türkçe pazarlama literatüründe konu ile ilgili yazılmış bir çalışma bulunamamış ve kavramın Türkçe karşılığının olmadığı bulunmuştur. Türkçe pazarlama literatüründe konu ile ilgili olarak yazılan ilk makaledir ve bu konuyu etik yaklaşımları ile ele alan ilk çalışmadır.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Sonuçların tamamını görmek için Asos İndeks'e üye bir üniversite ağından erişim sağlamalısınız. Kurumunuzun üye olması veya kurumunuza ücretsiz deneme erişimi sağlanması için Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı ile iletişim kurabilirsiniz.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2018, title={Tüketici Etiği Açısından Showrooming Mağaza İstismarı Olarak Tanımlanabilir mi?}, volume={2}, number={1}, publisher={Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar}, author={Mustafa ÜNSALAN}, year={2018}, pages={25–34} }
APA
KOPYALA
Mustafa ÜNSALAN. (2018). Tüketici Etiği Açısından Showrooming Mağaza İstismarı Olarak Tanımlanabilir mi? (Vol. 2, pp. 25–34). Vol. 2, pp. 25–34. Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar.
MLA
KOPYALA
Mustafa ÜNSALAN. Tüketici Etiği Açısından Showrooming Mağaza İstismarı Olarak Tanımlanabilir Mi? no. 1, Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar, 2018, pp. 25–34.