![Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar](https://asosindex.com.tr/dergi-img/227somi.png)
Pazarlama İçgörüsü Üzerine Çalışmalar
Yazarlar: Aykan CANDEMİR, Ali Erhan ZALLUHOĞLU, Aslı DİYADİN, Cihat KARSLI
Konular:İşletme
Anahtar Kelimeler:Mobilite,Mobil cihazlar,Mobil Koza
Özet: İnternet kullanımının yaygınlaşması ve internetin mobil cihazlarda kullanım olanaklarının artmasıyla beraber, mobil cihazlar tüketicilerin önemli bir parçası haline gelmiş ve tüketici davranışlarında önemli değişimler gözlenmeye başlanmıştır. Bu doğrultuda bireylerin mobil cihazlarını yaşamlarının merkezine koymaları ve hayatlarını bu cihazlara bağlı oluşturmaları son dönemlerdeçok karşılaşılan durumlardan biri haline gelmiştir. Literatürde mobil bağımlılığa yönelik çalışmalar bulunmasına rağmen, mobil kozalanma bağımlılıktan farklı olarak, kullanılan araçları her eylem için kullanarak hayatı şekillendirmede önemli bir parça haline getirme anlamını taşımaktadır. Bu bağlamda; yenilikçi özelliğiyle literatüre katkıda bulunan çalışma, uygulamalı ve keşfedici bir özellik içermektedir. Mobilitenin yakın bir geçmişe dayanması nedeniyle, koza etkisinin daha kolay gözlemlenebileceği, mobil cihazları hayatın bir parçası olarak görüp tanıyan ve İzmir’de yaşayan 16-26 yaş grubu 543 öğrenci üzerinde anket uygulanmıştır. Araştırma kapsamında mobil cihaz kullanımı ve mobil koza ile ilgili faktörler incelenmiştir.
Dergi editörleri editör girişini kullanarak sisteme giriş yapabilirler. Editör girişi için tıklayınız.