Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi

Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi

SOSYAL POLİTİKANIN ÇALIŞMA ALANI OLARAK EĞİTİM VE EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİSİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE EĞİTİM-ÖĞRETİM PROGRAM TASARIMI

Yazarlar: Mustafa HATİPLER

Cilt 3 , Sayı 6 , 2019 , Sayfalar 36 - 50

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Sosyal Politika,Eğitim,Beşeri Sermaye

Özet: Dar anlamda sosyal politika, daha çok iş, istihdam ve işçi-işveren sorunlarıyla ilgiliyken, gelişen şartlar nedeniyle, geniş anlamda sosyal politika; sağlıktan güvenliğe kadar hayatın her alanını kapsamaktadır. Bu kapsamda önemli alanlardan biri de eğitimdir. Eğitim, hem beşerî sermayenin kaynağı ve hazırlayıcısı konumunda olmak bakımından hem de maliyet, gider ve harcamalar bakımından ekonomi için son derece önemlidir.   Eğitim alanında, bilgi teknolojilerinin kullanılması, eğitim programlarında çağdaş gelişmelere ayak uydurulması ve eğitim tasarımı beşerî sermayenin gücünü doğrudan etkileyen faktörlerdir.  Bu anlamda, bilgi teknolojisi, eğitim programları ve eğitim programı tasarımı konusunda esas unsur olmak durumundadır.  Bu üçlü kombinasyon, sosyal politikanın başat alanlarından olan eğitim konusunda geleceği hazırlama gücüne sahiptir.   


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2019, title={SOSYAL POLİTİKANIN ÇALIŞMA ALANI OLARAK EĞİTİM VE EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİSİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE EĞİTİM-ÖĞRETİM PROGRAM TASARIMI}, volume={3}, number={36–50}, publisher={Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi}, author={Mustafa HATİPLER}, year={2019} }
APA
KOPYALA
Mustafa HATİPLER. (2019). SOSYAL POLİTİKANIN ÇALIŞMA ALANI OLARAK EĞİTİM VE EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİSİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE EĞİTİM-ÖĞRETİM PROGRAM TASARIMI (Vol. 3). Vol. 3. Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi.
MLA
KOPYALA
Mustafa HATİPLER. SOSYAL POLİTİKANIN ÇALIŞMA ALANI OLARAK EĞİTİM VE EĞİTİMDE BİLGİ TEKNOLOJİSİ EĞİTİM PROGRAMLARI VE EĞİTİM-ÖĞRETİM PROGRAM TASARIMI. no. 36–50, Meriç Uluslararası Sosyal ve Stratejik Araştırmalar Dergisi, 2019.