AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi

Tüketimin Yeni Odağı: “Private Shopping” Üzerine Bir İnceleme

Yazarlar: Aybike PELENK, Özgür VELİOĞLU, Gürsoy DEĞİRMENCİOĞLU

Cilt 2 , Sayı 4 , 2011 , Sayfalar 1 - 22

Konular:-

Anahtar Kelimeler:Özel alışveriş siteleri,Tüketim kültürü,Online alışveriş.

Özet: Günümüzde yeni iletişim teknolojilerinin ve bu bağlamda İnternet mecrasının yaygın olarak kullanılmasıyla birlikte tüketicilerin alışveriş yapma biçimleri önemli bir değişime uğramıştır. Bu değişimin etkisiyle birlikte Türkiye’deki tüketiciler, dünyada İnternet üzerinden yapılan alışveriş alışkanlıklarına kısa sürede uyum sağlamayı başarmışlardır. Yüzlerce çeşit ürünü indirimli fiyatlarla üyelerine sunan “private shopping” olarak adlandırılan özel alışveriş siteleri online alışverişin dönüşümüne katkı sağlamıştır. Çalışmada bu bağlamda, alışveriş biçimi ve kullanıcılarına sunduğu yenilikler açısından alanın ilkleri olan Markafoni, Limango ve Trendyol alışveriş siteleri görsel tasarım, sitelerde bulunan ürün kategorileri gibi farklı kriterler doğrultusunda niceliksel içerik analizi yöntemiyle incelenmiştir.


ATIFLAR
Atıf Yapan Eserler
Henüz Atıf Yapılmamıştır

KAYNAK GÖSTER
BibTex
KOPYALA
@article{2011, title={Tüketimin Yeni Odağı: “Private Shopping” Üzerine Bir İnceleme}, volume={2}, number={1–22}, publisher={AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi}, author={Aybike PELENK,Özgür VELİOĞLU,Gürsoy DEĞİRMENCİOĞLU}, year={2011} }
APA
KOPYALA
Aybike PELENK,Özgür VELİOĞLU,Gürsoy DEĞİRMENCİOĞLU. (2011). Tüketimin Yeni Odağı: “Private Shopping” Üzerine Bir İnceleme (Vol. 2). Vol. 2. AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi.
MLA
KOPYALA
Aybike PELENK,Özgür VELİOĞLU,Gürsoy DEĞİRMENCİOĞLU. Tüketimin Yeni Odağı: “Private Shopping” Üzerine Bir İnceleme. no. 1–22, AJIT-e: Bilişim Teknolojileri Online Dergisi, 2011.